Verkoopvoorwaarden BoxspringKopen

BoxspringKopen volgt de voorwaarden gesteld door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). De online verkoopvoorwaarden van BoxspringKopen zijn in overeenstemming zijn met de algemene voorwaarden van de CBW, die tot stand gekomen zijn in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en zijn in werking getreden per 1 december 2005.

Bij geschillen kunt u gebruik maken van de interne klachtenprocedure van BoxspringKopen. Deze online verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van BoxspringKopen dat via de webwinkel van BoxspringKopen (www.BoxspringKopen.nl) gedaan wordt en op elke overeenkomst op afstand die vervolgens tussen u en BoxspringKopen tot stand komt. Door het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van BoxspringKopen, geeft u te kennen dat u met de toepasselijkheid en inhoud van deze online verkoopvoorwaarden instemt. De online verkoopvoorwaarden zijn voor iedereen toegankelijk en kunnen via www.BoxspringKopen.nl/algemenevoorwaarden worden ingezien, gedownload en geprint. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden de online verkoopvoorwaarden aan u beschikbaar gesteld.

 Bedrijfsgegevens

BoxspringKopen

Onderdeel van BAJA-Networks BV

Boschhoven 9

5595 AN Leende

Telefoonnummer: 06-10499087

E-mailadres: info@BoxspringKopen.nl

KvK-nummer 17222590

IBAN-nr: NL69 RABO 0101023634

VAT-nr: 819222203 B01

BIC: RABONL2U

BoxspringKopen Customer Service

Bij vragen, opmerkingen en klachten kunt u contact opnemen met onze Customer Service:

  • Via het contactformulier op onze website (zie de link ‘contact’ op onze website www.BoxspringKopen.nl).
  • Door te bellen op iedere werkdag van 08:30 – 17:00 uur.
  • Een brief sturen naar BoxspringKopen

BoxspringKopen online verkoopvoorwaarden

Het plaatsen van uw bestelling

Bij ieder product dat in de webwinkel van BoxspringKopen is opgenomen, worden de volgende gegevens vermeld:

  • De prijs van het product. Deze prijs is inclusief btw.
  • Als het een tijdelijke aanbieding is: de geldigheidsduur van de bij het product vermelde prijs.
  • De eventuele bezorgkosten. Deze zijn inclusief btw (zie ook verderop: ’de bezorgkosten’).
  • Het al dan niet van toepassing zijn van een herroepingsrecht (zie ook verderop: ‘uw herroepingsrecht’).
  • Een omschrijving van de voornaamste kenmerken van het product.
  • De garantietermijn.

Vragen over het product kunt u stellen via het contactformulier op onze website (zie de link ‘contact’ op onze website www.BoxspringKopen.nl).

U kunt uw bestelling zelf online plaatsen via de webwinkel van BoxspringKopen. Houd er rekening mee dat er geen herroepingsrecht geldt voor gemonteerde producten (zie ook verderop: ‘uw herroepingsrecht’).

De meeste textielorders worden opgestuurd en zullen binnen twee tot vier werkdagen door een pakketdienst bezorgd worden. Meer informatie over de levering en de leveringsvoorwaarden vindt u verderop in deze online verkoopvoorwaarden.

Uw aanbetaling

Bij online bestellingen hanteren wij een aanbetaling van 25% van het aankoopbedrag. Neemt u hiervoor contact op met de Customer Service. Een aanbetaling is niet nodig voor goederen die uit voorraad geleverd worden. U kunt deze aanbetaling voldoen door middel van een bankoverschrijving, of iDEAL via uw eigen bank. U kunt er ook voor kiezen om het gehele aankoopbedrag in één keer te voldoen. Als u een product hebt besteld dat met een pakketdienst wordt verstuurd, hanteren wij een aanbetaling van 100% van het aankoopbedrag inclusief eventueel berekende bezorgkosten.

iDEAL is een online betaalmogelijkheid waarmee u vertrouwd, veilig en snel kunt afrekenen. U betaalt namelijk in uw eigen internetbetaalomgeving en doorloopt dezelfde stappen als u bij het internetbankieren gewend bent. Het enige verschil is dat de betaling met alle gegevens al voor u klaarstaat. De meeste banken bieden betaling via iDEAL aan.

Wij nemen uw bestelling in behandeling zodra wij uw aanbetaling hebben ontvangen. Zo kunt u zo snel mogelijk genieten van uw nieuwe producten.

De bevestiging van uw bestelling

Direct na uw bestelling ontvangt u via e-mail een orderbevestiging. Hierop treft u onder andere een ordernummer aan. Houd dit nummer bij de hand als u vragen hebt over uw order. De overeenkomst op afstand komt tot stand op het moment dat u de orderbevestiging ontvangen hebt. Ontvangt u geen orderbevestiging, controleer dan eerst of deze in uw spambox terechtgekomen is. Als dat niet het geval is, neem dan alstublieft contact op met de Customer Service. Wij controleren dan of wij uw bestelling ontvangen hebben.

Bezorgadres wijzigen

Wijziging van het bezorgadres is in overleg met ons mogelijk. Dit kan er wel toe leiden dat wij een nieuwe leverdag met u moeten afspreken. De reden hiervan is dat leveringen per postcodegebied ingepland worden, waardoor we de planning moeten aanpassen als het bezorgadres wijzigt.

Bestelling wijzigen

Een wijziging van de bestelling moet uiterlijk vier werkdagen voor de afgesproken leverdag worden doorgegeven door contact op te nemen met de Customer Service. Dit kan er wel toe leiden dat een nieuwe leverdag bepaald wordt.

Bestelling annuleren

U hebt de mogelijkheid om de koop op afstand voor levering zonder opgave van redenen en zonder kosten te annuleren. U kunt hiervan alleen gebruikmaken als u aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U laat ons schriftelijk weten dat u de koop op afstand annuleert, door het contactformulier op onze website www.BoxspringKopen.nl in te vullen, door een e-mail te sturen naar info@BoxspringKopen.nl of door een brief te sturen aan onze Customer Service.
  • Het gaat niet om een op maat gemaakt product. Als het product speciaal voor u besteld en geproduceerd is, kunnen wij de bestelling niet kosteloos annuleren.

Levering en montage

Wij leveren in heel Nederland (inclusief de Waddeneilanden), en in het buitenland. Indien er additionele kosten moeten worden gemaakt (veerpond, vignet of andere kosten in relatie tot de levering), worden deze in rekening gebracht bij de klant.

De bezorgkosten

Op www.BoxspringKopen.nl worden de volgende kosten in rekening gebracht:

Textielgoederen

Voor bestellingen tot € 250,- geldt dat er € 6,95 in rekening gebracht wordt voor transportkosten, tenzij deze kosten in een aanbieding zijn verrekend. Bezorgkosten worden apart op uw orderbevestiging vermeld. Indien u een bestelling onder Rembours geleverd wilt hebben (ofwel bij levering wilt betalen aan de bezorger) zijn wij genoodzaakt om een toeslag te berekenen van € 5,00 bij bestellingen onder € 250,-

Overige goederen

Alle bestellingen van de bedbodems, boxsprings, matrassen, topmatrassen en aanverwante producten of onderdelen hiervan gelden de volgende bezorgkosten.

  • Afhalen van onze fabriek; geen bezorgkosten voor alle goederen
  • Bezorgen van matrasen, topdekmatrassen, hockers, dekenkisten en andere kleine producten; € 35,00.
  • Bezorgen van boxsprings tot aan de eerste drempel, begane grond; € 60,00
  • Bezorgen, plaatsen en monteren van niet-elektrische boxsprings; € 95,00
  • Bezorgen, plaatsen en monteren van elektrische boxsprings; € 125,00

Houd er wel rekening mee dat er geen herroepingsrecht geldt voor gemonteerde producten (zie ook verderop: ’uw herroepingsrecht’).

Plaats van levering

Voor producten die gemonteerd moeten worden brengen onze chauffeurs de producten daar waar u aangeeft dat u ze het beste kunt gebruiken. \

Het bezorgen van uw bestelling

Om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u ons vooraf te laten weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij de bezorging van uw bestelling. Wij verzoeken u stil te staan bij de volgende zaken:

  • Kan onze bakwagen / vrachtwagen uw woning bereiken? Denk daarbij aan opgebroken straten of binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer.
  • Onze monteurs moeten uw slaapkamer kunnen bereiken. Is het trapgat ruim genoeg?
  • In geval van een flat of een bovenwoning: hoe kunnen wij uw woning bereiken? Is er een lift aanwezig?

Als vanwege de bijzondere omstandigheden voor de bezorging extra kosten gemaakt moeten worden, zijn deze voor uw rekening (bijvoorbeeld het huren van een lift). Als we niet van tevoren op de hoogte zijn gebracht van mogelijke bijzondere omstandigheden of moeilijkheden met betrekking tot het bereiken van uw huis en/of uw slaapkamer, kan BoxspringKopen niet aansprakelijk gesteld worden voor de negatieve gevolgen daarvan. Als u van tevoren eventuele obstakels verwijdert (denk aan kastjes, planten of schilderijen) kunnen wij de producten neerzetten en monteren op de plaats die u aangeeft. Voor de goede orde wijzen wij u op het feit dat u zelf verantwoordelijk bent voor een goede bereikbaarheid van de ruimte waar uw bestelling bezorgd moet worden. Is dat niet mogelijk, dan zijn eventuele daarmee verband houdende kosten voor uw rekening.

De levertijd

De producten die BoxspringKopen online aanbiedt, hebben doorgaans een korte levertijd. De levertijd, die met u wordt overeengekomen, vangt aan op het moment dat u van ons een orderbevestiging ontvangen hebt. In de orderbevestiging staat op welke datum of in welke week de bestelling bij u wordt bezorgd. Het kan voorkomen dat het onverhoopt, als gevolg van grote drukte of andere omstandigheden, niet lukt uw bestelling binnen de aangegeven levertijd bij u te bezorgen. U ontvangt hiervan dan uiterlijk één maand nadat de bestelling geplaatst is bericht.

De leverdag

Houd er rekening mee dat u op de leverdag thuis moet zijn voor het in ontvangst nemen van uw bestelling. De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als wij door onverwachte omstandigheden niet op de afgesproken dag kunnen leveren, ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht.

Het tijdstip van levering

Eén werkdag voor de afgesproken leverdag, kunt u nagaan hoe laat u ons ongeveer kunt verwachten. Is de afgesproken leverdag een maandag, dan is het tijdstip doorgaans pas vanaf de daaraan voorafgaande vrijdagmiddag bekend.

U kunt nagaan rond welk tijdstip u ons kunt verwachten door te bellen met onze Customer Service. Als u met de Customer Service belt, houd dan uw ordernummer bij de hand.

Door de situatie op de Nederlandse wegen is het voor ons helaas niet mogelijk om een exact tijdstip aan te geven. In plaats daarvan wordt een tijdsperiode van ongeveer drie uur aangegeven waarbinnen u ons kunt verwachten. Hoewel wij ons uiterste best doen de bestelling binnen de aangegeven tijdsperiode te bezorgen, kunnen wij dit niet garanderen. U kunt daaraan dan ook geen rechten ontlenen. Voor producten die wij via een pakketdienst bij u bezorgen, kunnen wij u helaas niet exact informeren over de leverdag en levertijd, aangezien wij dit transport hebben uitbesteed. In de regel worden deze producten binnen vier werkdagen na het plaatsen van uw order door onze pakketdienst bij u bezorgd. Doorgaans ontvangt u wel een Track & Tracenummer waarmee u de levering door de pakketdienst kunt volgen.

Bent u niet thuis?

Wij gaan ervan uit u op de afgesproken leverdag thuis te treffen. Als dit niet het geval is, zal de chauffeur proberen u telefonisch te bereiken. Kunnen wij geen contact met u leggen, dan krijgt u een kaartje in de bus. U kunt ons dan bellen, zodat wij u een nieuwe leverdag kunnen doorgeven. Deze nieuwe levering wordt opnieuw in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat dit later kan zijn dan de eerste oorspronkelijk overeengekomen leverdag.

Controle van uw bestelling bij levering

Na het leveren en eventueel monteren en plaatsen van de producten, loopt onze chauffeur de geleverde producten met u na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateert u gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De chauffeur zal dit dan op het ontvangstbewijs vermelden. Als alles in orde is, vraagt de chauffeur u de factuur te ondertekenen en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen. Als uw producten opgestuurd worden, vindt de levering plaats door een pakketdienst. In dit geval zal de chauffeur de goederen niet met u nalopen. Controleer dan echter ook goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of ze geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mocht u na controle van deze producten gebreken of beschadigingen aantreffen, neem dan contact op met onze Customer Service.

Betalen bij levering

Als u alleen een aanbetaling hebt verricht, betaalt u het resterende bedrag op het moment dat onze chauffeur de bestelling bij u komt bezorgen. U kunt dit resterende bedrag contant betalen of met uw pinpas. Uit veiligheidsoverwegingen raden wij u betaling met uw pinpas aan. U hoeft dan geen contant geld in huis te halen. Elke chauffeur van BoxspringKopen heeft de beschikking over een mobiel pinapparaat. Het is mogelijk dat uw bank een limiet hanteert voor het bedrag dat u per dag met uw pinpas kunt betalen. Deze limiet is afhankelijk van de bank waarbij u klant bent en kan per klant verschillen. Neem hierover dus voor de zekerheid contact op met uw bank. Meestal is het mogelijk de limiet eenmalig te laten aanpassen. Het is belangrijk om hierover uiterlijk één week voor de afgesproken leverdag contact met uw bank op te nemen, zodat dit tijdig geregeld kan worden.

Montage door BoxspringKopen

Wij kunnen alle producten voor u monteren. Houd wel rekening met de volgende spelregels:

  • Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen.
  • BoxspringKopen is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen op de plaats die u in gedachten hebt.
  • Zodra de producten gemonteerd zijn, vervalt uw herroepingsrecht (zie ook verderop: ‘uw herroepingsrecht’).

Onze chauffeurs nemen het afval (o.a. karton en plastic) mee wanneer producten door BoxspringKopen worden gemonteerd.

Herroepingsrecht

U hebt de mogelijkheid om gedurende veertien dagen na levering de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. U kunt hiervan alleen gebruikmaken als u aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • U laat ons tijdig (binnen de termijn van veertien werkdagen) schriftelijk weten dat u de koop op afstand ontbindt, door het contactformulier op onze website www.BoxspringKopen.nl in te vullen, door een e-mail te sturen naar info@BoxspringKopen.nl of door een brief te sturen aan onze Customer Service.
  • Het product is onbeschadigd en zit in de originele en ongeopende verpakking.
  • Het product is ongebruikt en niet gemonteerd.
  • Het gaat niet om een op maat gemaakt product. Als het product speciaal voor u besteld en geproduceerd is, kunnen wij het niet retour nemen.
  • Wij stellen deze voorwaarden, omdat onze producten duidelijk persoonlijk van aard zijn en daardoor niet teruggezonden kunnen worden als ze al uitgepakt, beschadigd of gebruikt zijn. Bij gemonteerde producten geldt dat deze er als gevolg van de montage en demontage niet meer als nieuw uitzien. Ook ge(de)monteerde producten kunnen wij dus niet meer verkopen.

De voorgaande voorwaarden gelden vanzelfsprekend niet als u een gegronde klacht over het product hebt die onder de wettelijke garantie of de extra garanties van BoxspringKopen valt.

Zodra u ons hebt laten weten dat u de koop op afstand ontbindt, proberen wij het product zo snel mogelijk bij u op te halen. Houd er rekening mee dat het product wordt opgehaald op het adres waar het is bezorgd. U ontvangt van ons bericht op welke dag wij het product komen ophalen. Het totale aankoopbedrag (inclusief eventueel berekende bezorgkosten) wordt binnen veertien dagen na ontbinding op uw rekening teruggestort. Terugstorting vindt alleen plaats als het product door BoxspringKopen in ontvangst is genomen. Als het product via een pakketdienst is geleverd, dan moet u het terugsturen. Zie hiervoor de retourprocedure op onze website www.BoxspringKopen.nl/retourneren.

Klachten

Als u een klacht hebt, kunt u contact opnemen met onze Customer Service. Wij proberen uw klacht dan naar tevredenheid voor u op te lossen.

Betalen bij een klacht

Hebt u bij levering een gegronde klacht over een deel van uw bestelling, dan betaalt u de producten die zonder problemen zijn bezorgd. De producten waarover u een gegronde klacht hebt, betaalt u pas op het moment dat wij uw probleem hebben opgelost. Constateert u bij de montage een probleem, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service.

De garantiebepalingen van BoxspringKopen

De Nederlandse wetgeving biedt u bepaalde wettelijke rechten voor het geval dat de geleverde producten niet aan de overeenkomst voldoen. De onderstaande garantiebepalingen laten deze wettelijke rechten onverlet en houden dus geen beperking van uw wettelijke rechten in.

CBW-garantieregeling

De in de CBW-voorwaarden opgenomen garantieregeling is van toepassing op uw aankoop. Boven op deze garantie kunnen extra garanties van BoxspringKopen gelden (zie hieronder: ‘extra garanties van BoxspringKopen’).

De start van de garantietermijn

De garantietermijnen gaan in op het moment dat BoxspringKopen uw bestelling bij u heeft bezorgd.

oorwaarden voor de garantie

Om aanspraak te maken op de garantie, moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • U kunt aantonen dat u bij BoxspringKopen de aankoop hebt gedaan.
  • Het product is onbeschadigd en schoon.
  • U gebruikt het product volgens de meegeleverde instructies. Zie ook de rubriek ‘uw spullen mooi houden’ onder aan deze voorwaarden.
  • U stelt BoxspringKopen binnen een gepaste tijd nadat u een gebrek hebt ontdekt op de hoogte door contact op te nemen met de Customer Service of door een e-mail te sturen naar info@BoxspringKopen.nl.

Verder gelden de voorwaarden die hieronder zijn vermeld.

De garantie

U mag verwachten dat de geleverde producten de eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan u de aanwezigheid niet hoeft te betwijfelen. In overleg met BoxspringKopen kan bij het sluiten van de overeenkomst schriftelijk vastgelegd worden dat de geleverde producten ook de eigenschappen moeten bezitten die nodig zijn voor een bepaald bijzonder gebruik ervan. In dat geval mag u ook verwachten dat de geleverde producten de eigenschappen bezitten die voor dit bijzondere gebruik nodig zijn en gelden de wettelijke rechten die de Nederlandse wetgeving u biedt ook voor het ontbreken van eigenschappen die nodig zijn voor dit overeengekomen bijzondere gebruik. BoxspringKopen kan in dat geval echter wel bepalen dat de onderstaande aanvullende garantietermijnen en -bepalingen niet gelden voor het ontbreken van deze eigenschappen. Dit wordt schriftelijk vastgelegd bij het sluiten van de overeenkomst.

Materialen als hout en stof blijven werken door verschillen in temperatuur en de kleur kan beïnvloed worden door het licht. BoxspringKopen kan niet aansprakelijk gesteld worden voor problemen die ontstaan door deze producteigenschappen.

Als een geleverd product niet aan de hiervoor bedoelde verwachtingen voldoet, gelden de wettelijke rechten die de Nederlandse wetgeving u biedt.

Daarnaast gelden bij een gegronde klacht de onderstaande aanvullende garantietermijnen en -bepalingen. Deze termijnen en bepalingen gelden ook wanneer wij niet aannemelijk kunnen maken dat geconstateerde gebreken een gevolg zijn van niet normaal of onzorgvuldig gebruik van de producten. Deze garantietermijnen en -bepalingen gelden niet voor het ontbreken van eigenschappen die nodig zijn voor een met BoxspringKopen overeengekomen bijzonder gebruik, tenzij dit schriftelijk met BoxspringKopen overeengekomen is.

  • Tot één jaar na de factuurdatum zijn de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijkosten, volledig voor rekening van BoxspringKopen.
  • Vanaf één jaar en tot twee jaar na de factuurdatum is twee derde van de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijkosten, voor rekening van BoxspringKopen.
  • Vanaf twee jaar en tot drie jaar na de factuurdatum is één derde van de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijkosten, voor rekening van BoxspringKopen.

Op textielproducten zit drie maanden garantie. De datum waarop u ons schriftelijk van een gebrek in kennis stelt, is bepalend voor de toepassing van bovenstaande garantieregeling. Na het verstrijken van de garantietermijn die op het betreffende product van toepassing is, zijn de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijkosten, voor uw eigen rekening. Als u een klacht hebt, wordt eerst beoordeeld of uw klacht te verhelpen is, bijvoorbeeld door het product te repareren. Als dit niet mogelijk is, bieden wij u een vervangend product aan. U hebt bij vervanging recht op eenzelfde of een soortgelijk en gelijkwaardig product. Bij vervanging moeten wij het product opnieuw bestellen, wat een nieuwe levertijd met zich meebrengt. Wanneer wij een product vervangen, gaat de garantietermijn niet opnieuw in maar geldt de garantietermijn vanaf de datum waarop wij het oorspronkelijke product aan u geleverd hebben.

De extra garanties van BoxspringKopen (Slaapgarantie)

Onverminderd uw wettelijke rechten biedt BoxspringKopen de volgende extra garanties. Matras en topdekmatras-slaapgarantie. Bij een nieuw matras heeft het lichaam tijd nodig om aan het nieuwe ligcomfort te wennen. Daarom stellen wij de mogelijkheid om maximaal 30 dagen de matras of topdekmatras uit te proberen. Bevalt de matras u binnen de 30 dagen toch niet, dan heeft u nog ruimschoots de tijd om gebruik te maken van onze omruil “slaapgarantie”. Voor deze slaapgarantie, hebben wij de volgende voorwaarden:

  • U heeft eenmalig de gelegenheid om gebruik te maken van de uitprobeergarantie.
  • De uitprobeergarantie is alleen geldig voor matrassen en topdekmatrassen.
  • Wij ruilen uitsluitend onbeschadigde en schone matrassen om.
  • Prijsverschillen worden verrekend via tegoedbonnen of middels een bijbetaling.
  • Per matras wordt € 60 in rekening gebracht voor omruilkosten indien de omruiling bij u thuis plaatsvindt. Ingeval u ervoor kiest om de omruiling via een magazijn, winkel of fabriek te laten plaatsvinden, wordt € 40 per matras in rekening gebracht.

Disclaimer

Hoewel deze website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld, is BoxspringKopen niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden die mogelijk in de aangeboden informatie op deze website of op websites waarnaar wordt verwezen voorkomen. Bovendien wordt niet gegarandeerd dat de aangeboden informatie te allen tijde en in alle opzichten juist, volledig en actueel is.

BoxspringKopen aanvaardt geen aansprakelijkheid voor welke vorm van schade die zou kunnen ontstaan op grond van deze online gegevens of interpretatie daarvan. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt. Voordat u handelt op basis van de geboden informatie, dient u deze eerst te verifiëren bij de aanbieder en naar de van toepassing zijnde voorwaarden te vragen.

Bepaalde (hyper)links in deze site leiden naar websites buiten het domein van BoxspringKopen, die geen eigendom zijn van BoxspringKopen, maar louter ter informatie van de bezoeker zijn opgenomen. Hoewel BoxspringKopen uiterst selectief is ten aanzien van de sites waarnaar verwezen wordt, kan het niet instaan voor de inhoud en het functioneren daarvan, noch voor de kwaliteit van eventuele producten of diensten die daarop worden aangeboden. Elke aansprakelijkheid voor de inhoud van websites die niet door BoxspringKopen worden onderhouden, wordt afgewezen. Copyright De op deze website afgebeelde gegevens, waaronder begrepen producten, teksten, foto’s, illustraties, grafisch materiaal, (handels)namen, woordmerken en logo’s (tezamen ‘merken’), zijn eigendom van of in licentie bij BoxspringKopen en worden beschermd door auteursrecht, merkenrecht en/of enig ander intellectueel eigendomsrecht. De hiervoor genoemde rechten gaan op geen enkele wijze over op (rechts)personen die toegang krijgen tot deze site. De inhoud van deze website mag alleen worden gebruikt voor niet-commerciële privédoeleinden. Het is de gebruiker van de site niet toegestaan de inhoud van de site te vermenigvuldigen, door te sturen, te distribueren, te verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van BoxspringKopen, behalve voor zover strikt noodzakelijk is voor het raadplegen van de website.